zaterdag 9 januari 2016

Nieuwe aanwinst: zuiver bijzettafeltje

..Eindelijk genoeg centjes gespaard voor dit mooie bijzettafeltje van het merk 'zuiver'.
Ik had hem al eerder besteld, maar toen was het marmeren blad helaas beschadigd en daardoor moest ik hem noodgedwongen weer terug sturen. En vlak daarna ging helaas de motor van mijn auto kapot en dat was geen kinderachtige rekening! Waardoor ik het kopen van het tafeltje weer moest uitstellen.

Tja, zo gaan die dingen soms.. Voor velen wel herkenbaar, denk ik.
Maar nu ben ik dat gelukkig weer te boven en had vtwonen ook nog een ontzettend leuke actie van 15% korting op alles. (Tip: De actie is nog t/m morgen geldig!)




Aaaaaaaah, ik ben zo blij dat ik het setje nu compleet heb! Ik stond een jaar geleden al in Loods5 naar deze prachtige tafeltjes te kijken en dat ze dan nu eindelijk staan te 'shinen' in mijn huisje, maakt me heel erg blij! Geduld wordt beloond! :)





Ook ben ik blij dat de marmertrend nog even blijft, want ik ben een enorme marmerfan! :D
En het is dan ook superleuk dat er momenteel zoveel woonaccesoires en meubeltjes te koop zijn, die van marmer zijn gemaakt.

Tip: Marmer is trouwens geen nieuwe trend, want het is al eerder 'hip' geweest en zo kun je nu in de kringloopwinkels ook nog hele leuke accessoires scoren van marmer! En dan voor een klein prijsje! Zo vond ik de marmeren lichtjes (rechtsonder op de foto) een jaar terug bij de kringloop voor zo'n 2 euro.


Nog een tip: Ook kan je hier bijvoorbeeld marmerfolie kopen en daarmee kan je de leukste dingen doen, zoals het beplakken van boekjes, dienbladen, tafels etc.. Een leuke low budget oplossing, want echt marmer is natuurlijk best prijzig.





Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de foto's van mijn nieuwe tafeltje te zien en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar wat jullie van de marmertrend vinden? En of jullie zelf ook iets van marmer in huis hebben? :)

Gezellig weekend allemaal!









1 opmerking:

  1. Manon (IG:manon_o87)9 januari 2016 om 09:50

    Leuk geschreven! Mooi tafeltje ❤
    Fijne avond ��

    BeantwoordenVerwijderen